超過60檔攤位!愛美女生市集 D2 Place MissMarket Party

2017.02.17

圖: D2 Place

 

全港首個以愛美女生為主題的週末市集將於今個星期在D2 Place舉行啦!

市集共逾60個攤檔,所出售的產品均以女生打扮為主,如日韓歐美及本地品牌的護膚品、化妝品、美食、服裝等,非常豐富。

 

 

除此之外,亦有多位星級造型師為各位姊妹免費形象改造,包括髮型、化妝等,讓各位愛美的女生重新認識自己,名額共10個,大家可到Mall Mall Show的官方網站報名及了解詳情。

另外,大會亦會一連兩日舉行美容工作坊,實行從內靚到外!而每位入場朋友將可獲由《MA CHERIE HONG KONG》贊助的小禮物一份,每日數量有限。

同場亦會有LIVE Music及舞蹈表演,女生們快點約齊一眾姊妹到場扮靚靚啦。

以上圖片來源: fb@Mall Mall Show 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓