水滴變出文字!德國水簾藝術裝置《BIT.FALL》3.13起香港展出

2017.03.10

一個個英文字由水中掉下來,係真唔係?由德國著名多媒體裝置藝術家Julius Popp創作大型多媒體藝術裝置《BIT.FALL》將來港展出,到時就可以解開謎底啦!展覽由太古地產聯同「巴塞爾藝術展香港會展」合作,於3月13日起在太古廣場展出。

  

這個藝術裝置由數個高30尺的「貨櫃」架組成,聞說可以即時計出網上熱門搜索詞彙的出現次數,隨時更新水簾的詞彙。

 

Julius Popp於外國亦有展示這個藝術裝置,相信不同國家的熱門搜尋詞彙都不一樣,未知於香港又會出現什麼文字呢?

圖片來源:Timeout Korea、FB@Arts at Swire Properties、FB@Pacific Place Hong Kong

下篇: 雲集超過240間藝廊!香港巴塞爾藝術展2017 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓