啖啖菇忌廉湯!便利店新上架叮叮宵夜

2017.03.20

夜晚OT經常口痕想食小食,最後就是捧上手暖笠笠的食品。7-Eleven便利店最近有兩款叮叮湯新上架,由日本直送,紅色包裝細細杯。

兩款口味包括:濃厚芝士忌廉磨菇湯和濃厚蝦湯,加熱前要先搖10下,將包裝開至虛線位置,再放入微波爐叮約40-50秒就飲得(以家用微波爐計算),最啱做宵夜!

芝士忌廉磨菇湯口感濃厚,菇菌味突出,但芝士的味道就比較淡了。雖然叮叮湯細細杯,但湯料豐富,有日本杏鮑菇、姬菇、舞茸粒等等,啖啖都食到,好飲得來幾飽肚呢!

蝦湯則含大量蔬菜粒粒,一撕開包裝紙已聞到濃濃的蝦味,頭幾啖覺得味道濃而鮮甜,但小編個人覺得愈飲愈鹹,有點口乾呢。

日本叮叮湯每杯$22.9,期間限定,推廣期間可以一試芝士忌廉磨菇湯。 

活動資訊

  • 日期2017年3月22日 - 2017年4月4日
  • 地址 全線7-11分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓