8大美食率先看!銅鑼灣美食市集第二擊

文: 月巴
2017.04.01

Fashion Walk  3月至5月舉辦The YUM Factors 美食巡禮,第二激有4月1日、2日於銅鑼灣食街的周末美食市集,以「甜點滋味」主題,設有不同主題菜式,一齊睇睇8大美食精選。

1. Mini Mount Fuji $58

分子料理ZUC.CCH.ERO的招牌甜品富士山為人氣菜式,這次美食市集亦推出了迷你版富士山,以巨峰提子乳酸梳打芭菲製成2層迷你富士山,旁邊亦圍著蛋糕碎,建議把三層一起吃用,口感更為豐富!

2. Smoky Unicorn Meringue $38

藍白蛋白糖加入液態氮拌勻,吃的時候會噴煙,玩得又食得,十分過癮!

3.世界第2好味雪糕蜜瓜麵包 $38

由日本紅到香港的人氣雪糕蜜瓜包今次為這次活動供應新口味,就是士多啤梨雪糕蜜瓜包。香濃士多啤梨味,夾有士多啤梨醬,味道不假而且配上即烤蜜瓜包,外脆內軟!這款口味只限於這次美食市集,門市沒有供應。

4. 藍綠特飲 $35

加入藍色藍橙皮酒味糖漿及綠色的奇異果味糖漿加入薑啤而成的限定飲料,藍綠色好夢幻而且飲落好清新,啱哂熱辣辣的天氣。

5. 芒果椰汁腸粉 $50

腸粉皮以濃郁椰汁製成,咬下去很滑,好似蒟蒻;芒果十分香甜,而且淋上芒果汁令味道更突出。

  

6. 吾子果醬

吾子果醬推出了不同口味的果醬,以日本海藻糖製成的果醬,味道不太甜,糖尿病人士亦可以食用。主打果醬為蘋果紫蘇葉果醬;另外,這次活動亦推出了蘋果紫蘇葉飯糰及士多啤梨伯爵茶波波,經過的朋友不妨一試。

7. 朱古力香蕉多士 $40

由辦館推出限定美食朱古力香蕉多士,全部即點即做,朱古力香蕉多士上有藍莓點綴,減低甜膩感,喜歡吃朱古力的朋友不要錯過。另外,這次活動還有棉花糖多士($40)及雙重滋味雞蛋仔($40)供應。

8. 紅豆綠茶拿鐵 $30

飲品方面,有人氣紅豆綠茶拿鐵,以兩種不同茶味濃度的綠茶粉加入牛奶、紅豆製成,茶味濃而不澀,有紅豆帶出甜味。

除了美食之外,這次活動亦有攤位遊戲。只要一手抓到接近200克重的珍寶珠,即送禮物一份;Like Fashion Walk專頁更可獲手工啤一支。

 

 

活動資訊

  • 日期2017年4月1日 - 2017年4月2日
  • 地址 銅鑼灣Fashion Walk 加寧街(食街)
  • 時間1pm-8pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓