8大盞鬼點心精選!中環全新emoji主題點心店

文: 月巴
2017.04.06

以卡通點心突圍而出的「DIM SUM ICON点心代表」,近期又有新搞作!繼得意盞鬼的「蠟筆小新」點心後,店內將於今日推出全新主題點心。

 

新系列點心以emoji為主題,推出多款點心、甜品、飯類和飲品,小編就為大家精選出8大必試新品:

1. 馬騮流沙包 $45/3隻

餡料是好立克口味,夠特別之餘店家更保證「唔流包換」,記得趁熱食啊。

 

2. 嬲嬲豬桃味特飲 $39

特飲以鮮橙汁、雪碧、紅莓及蘇打水調製而成,再加上屁股造型的桃味奶凍,玩味十足又好fresh!

3. 正呀喂燒賣 $49/3隻

餡料用上了原隻加拿大帶子、手剁本地豬肉及越南原隻大蝦,非常足料!

 

4. 涼浸浸柚香茶凍 $39

以英國錫蘭紅茶、鮮柚子肉打造,配以芒果味雪糕和emoji表情糖霜餅乾,賣相吸引!

 

5. 屎朱古力流沙包 $45/2隻

採用原塊瑞士朱古力磚混入烘焙後的咸蛋黃,十分重口味,仲要每籠均有不同表情,保證「超流沙」。

 

6. 包剪揼蝦餃 $49

由黑松露、XO醬、菠菜苗三種口味而成的三色蝦餃,蝦餃亦浸泡在蟲草花雞湯裡。

 

7. 女神豬扒煎 $59

原塊香脆豬扒、超賣樣日本煎蛋加上五穀米炒飯,絕對是飽肚之選!

 

8. 朱古力炸便便饅頭 $35/隻

朱古力味手造饅頭用糖霜畫上眼精,底下的是燒米餅和煉奶,口感豐富。

 

同時店內更會換上emoji主題裝飾,大家可以盡情影相呃like。另外,消費滿$300可獲贈杯墊一個,一共5款,想要emoji杯墊的朋友絕對不要錯過。点心代表分別在尖沙咀和中環都有分店,推廣期由4月13日至7月份止,有興趣去試一試的朋友記得把握時間喇!

DIM SUM ICON点心代表分店地址:

中環德己立街1號世紀廣場地下

尖沙咀彌敦道100號The ONEL308 

圖:DIM SUM ICON 点心代表官方網頁 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓