食肉獸注意!週末限定天台任食燒烤Brunch、自砌burger

文: 月巴
2017.04.07

趁週末,又係時候食餐好嘅慰勞下自己。 Beef & Liberty 最近就在灣仔分店推出了無限任食的 Weekend BBQ 天台燒烤大餐!各位食肉獸要注意喇!

 

BBQ 菜式由曾經擔任香港文華東方酒店主廚的 Marcus Chant 主理,主廚亦會親自為你即烤漢堡;場內環境舒適又可以欣賞街景,而且食物的選擇眾多。

 

一個價錢已經可以食勻源源不絕的燒烤美食、多款沙律、配菜及甜品;飲品方面有啤酒、餐酒,並設有特色酒吧讓食客可按照自己的喜好調製 Cocktail。另外,還可以自己砌burger,揀啱配菜整一個專屬的漢堡包!

圖:Beef & Liberty Hong Kong  

燒烤Brunch逢週末下午12時至3時供應,每位 HK$258 包任食燒烤美食、配菜、沙律及甜品。每位另加 HK$130 任飲啤酒、意大利汽酒及血腥瑪利。小童每位只需 HK$128 便可任點豐富的燒烤美食和汽水。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓