扭出Belle、Nemo波波!科學園2日限定市集

文: 尋玩人
2017.04.12

復活節又多一個好去處!4月15至16日科學園將舉行MAMASMART市集,MAMASMART由一眾媽媽主理,致力與大家分享生活理念及手藝傳承,市集非常多元化,除咗買野仲有工作坊比大家玩。參與的攤位主要售賣健康的自家製食品,包括手工果醬、手製蛋糕及麵包、不同口味的水果乾等,另外亦有布藝收納包、環保月事用品等等。 

玩樂方面,有小朋友最愛的facepainting和扭波波,聽聞氣球款式多多,Belle、Cinderella、Nemo、Mickey等都有,小朋友一定開心!

另外亦有 「估我係乜水?」 的 blind-tasting遊戲,考考大家靠味覺分唔分到自來水、進口水及本地樽裝水,從中帶大家認識Urban Spring研發的環保飲用水方案。

  

現場亦會有音樂演出,行市集之餘仲有歌仔聽!

以上圖片來源:fb@MAMASMART

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓