EXID首個香港粉絲見面會 6月中九展舉行

文: 王庭芝
2017.05.12

韓國女團EXID今年4月推出全新迷你專題《Eclipse》回歸,雖然隊長率智因病缺席宣傳,但主打歌《Night rather than day》依然獲得不俗迴響。今日EXID於官網宣布將首次來香港辦粉絲見面會,於6 月17日在九龍灣國際展貿中心Star Hall舉行《EXID Asia Tour in Hong Kong 2017》,各位香港的LEGGO (EXID粉絲官方名稱) 終於可以近距離同EXID接觸喇!

EXID憑歌曲《Up & Down》逆行音源榜,不止歌曲唱到街知巷聞,擺動下盆的舞姿更掀起一陣模仿熱潮,為組合塑造性感的形象,隨住組合知名度提升,5位成員率智、哈妮、LE、慧潾及正花各自的魅力亦被慢慢發掘,無論唱功或綜藝感都備受讚賞,相信今次的香港粉絲見面會上,成員除了表演勁歌熱舞,亦會展現其他才藝以及同粉絲互動,大家記得密切留意最新售票消息!

圖:FB@EXID_Official

 

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓