約齊班friend潮玩 Galaxy S8 + 體感VR

文: Mo Mo
2017.05.19

銅鑼灣怡東廣場最近出現了幾間型格玻璃屋,個個手持手機開心自拍,原來是Samsungbooth展示最新的旗鑑手機Galaxy S8。全場S8真機任玩,已經機會難得。主辦方更不惜工本設立多個針對唔同功能嘅主題體驗區,一班朋友假日齊齊試玩又得,上班族經過試兩手亦得,採訪當日就已令Model姐姐玩到樂而忘返,叫都唔走,即睇介紹!

地點:銅鑼灣怡東廣場

日期:即日至2017年6月4日

開放時間:上午11時至晚上9時

 

 

刺激必試!Gear VR 4D動感體驗

Galaxy S8配對Gear VR愈做愈真實,有關方面今次就設立埋Gear VR 4D動感體驗,將部S8打做造成私人動感影院,大家首先坐上全方位搖擺的4D椅子,利用全新Gear VR配對動態控制器,大家就可以駕駛飛船,體驗虛擬實境射擊遊戲,好易玩到「依娃鬼叫」,一班人玩就最開心。 

試玩方面Model就話臨場感好高好刺激,仲話︰「頭先直頭有離心力呀!」

 

最靚打卡位!Gear 360雪球體驗館

一場而來當然要打卡,而講到試用Gear 360的拍攝功能,就一定要去Gear 360雪球體驗館。主辦單位今次就設計了一間圓柱型的360房間。大家只需要攞實支Gear 360走進去,就可以拍攝360全方位影片,同時雪花球亦會作出不同的燈光效果及風力,令人好似置身飛雪世界之中,好靚靚。 

置身於漫天雪花嘅圓柱型360房間內,以Gear 360拍攝360影片。

 

最神奇Selfie位 藝術肖像水池

講到Selfie,有咩霸氣得過掉部S8入水。Galaxy S8同S8+同樣支援「IP68抗水防塵」功能,這一方面,大家可以用最藝術唯美的角度進行體驗。首先即場自拍一張Selfie,然後直接將手機放於水中晃動,你的Selfie就會好像魔法一樣,慢慢投影於水池之中,即時有水墨風的感覺,來到一定要影返張。 

只此一家的水墨風Selfie果然成功吸引女仔注意,影完又影,一定要影到完美為止。

 

全方位玩轉S8

Samsung Gear S3手錶支援監測心率及運動表現。現場設有體感網球及游泳遊戲試玩。大家戴上Gear S3就可以進行挑戰,好玩之外,亦可以測測自己的健身指數。而其他各區分別支援體驗Samsung Pay流動支付及Galaxy S8互動顯示等,包你親身玩熟Galaxy S8及S8+的各樣功能。

利用Samsung Gear S3玩體感網球挑戰參賽者。

除了即場試用Samsung Pay功能,亦可以一站式登記Samsung Pay同申請參加優先體驗計劃。

Galaxy S8互動顯示區之中,大家可以透過互動顯示桌的觸碰系統瀏覽Galaxy S8同S8+各項功能

只要於指定體驗區完成任務,連同 #GalaxyStudioHK 上載照片到社交網站,更可獲贈特色環保袋乙個!   

     

一個活動就可體驗Galaxy S8及S8+、Gear 360(2017)及Gear S3等新產品。

資料由客戶提供 

活動資訊

  • 日期2017年5月18日 - 2017年6月4日
  • 地址 銅鑼灣怡東廣場

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓