情侶閨密啱玩!即製個人化手翻動畫相簿

文: 尋玩人
2017.07.31

自從黃埔站開通咗之後,愈嚟愈多野玩!嚟緊8月5日至20日期間的週末,就有一系與影相有關的活動,例如:360度高速連拍及攝製3D迷你人像,啱晒愛影相又貪玩的你。

【最新情報】日本梳乎厘班戟店FLIPPER’S 抵港 10大食品介紹

【最新情報】一田超市登陸將軍澳 5大人氣甜品+熊本熊進駐!

【最新情報】The One LINE FRIENDS主題商店街 6大影相位

活動逢星期六、日開放,即日於商場內消費滿$300,即可同朋友一齊上360度轉台玩連環快拍,將所做的動作變成動畫。每次可最多3人一齊玩,只要一小時後便可即場拎走一本專屬的手翻動畫相簿。不過現場不設道具,不妨帶備小道具。

另外同場仲有得打印自己專屬的3D人像公仔,買滿$500即可免費打印迷你頭像或滿$2000打印10cm全身公仔。

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓