衛蘭相隔多年再上紅館!1月連開3場演唱會

文: Cay Cheung
2017.10.10

在A Music沈寂了一段時間的衛蘭,在2015年轉投華納唱片,陸續推出新歌,反應不錯。日前宣佈開演唱會,相隔近4年再次登上紅館的舞台!將於2018年1月12日及13日,一連兩日在紅磡香港體育館舉行《衛蘭 Oh My Janice World Tour 2018 》演唱會。各位樂迷終於可以在紅館現場聽衛蘭唱歌啦!由於反應熱烈,已加開1月14日場次,一共3場。

 

 

第四次在紅館開個唱的Janice,在宣佈片透露除了會唱耳熟能詳的舊歌,亦會為樂迷帶來一些B Side歌曲。

票價分$780、$480及$300, 優先購票日期為10月10日至16日,詳情請到訂票網址:www.aegpromotion.com/Janice2018

  

而公開售票日期將待定,密切留意城市電腦售票網 Urbtix。購票網址:https://ticket.urbtix.hk/

 

來源:FB@衛蘭 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓