鬥智鬥力週末親子活動推介

文: Moses
2017.10.20

週末想同仔女有多啲互動,但又未諗到有咩活動同佢地玩?不如參加基督教家庭服務中心舉辦嘅「急急跑全城」環保城市定向比賽。

11月天氣開始轉涼,一家幾口去參加戶外比賽就最啱啦!今次城市定向活動,父母唔單止可以藉此鼓勵小朋友要有合作精神,仲可以透過完成任務獲取環保知識,咁就可以邊玩邊學嘢啦! 

比賽會以奪分制定向形式進行,喺限時內到達唔同嘅checkpoint,完成所需任務,每個checkpoint嘅分數會因著不同距離、任務難度等而有所分別。是次城市定向起點係九龍灣嘅「綠在觀塘」,終點則是啟德跑道公園。喺今次活動,家長可以同小朋友合作設計出比賽路線,唔洗去晒所有checkpoint,亦唔洗依次序走,一家人想點玩都得!

比賽最終會以積分最高者為優勝,如有同分情況就會以時間最短者取得勝利。取得最高分並最快返到終點嘅隊伍為之勝出。如果超過咗比賽時限,而參加隊伍仍然未能回到終點,就唔可以獲得任何名次。

一家人完成比賽後,仲可以喺比賽終點啟德跑道公園嘅大草地上享受日光浴,休息一番,過個舒適的週末,釋放返工返學嘅壓力。 

今次嘅活動目的,主要係為基督教家庭服務中心今年新成立嘅緊急援助基金籌款。緊急援助基金為遭逢不幸事故、意外或災難等突發事件,而出現經濟困難的家庭或個人,提供適時適切的過渡性經濟援助,協助他們盡快解決燃眉之急。主辦單位亦希望透過活動加強社區伙伴合作及推動環保。

今次活動仲有一班明星支持,你地仲唔快啲報名,116日截止喇! 

活動詳細資料:http://www.cfsc.org.hk/tc/whatsNew/detail/1383 

資料來源:基督教家庭服務中心

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓