智能牙刷配App 全方位潔淨牙齒

文: Mo Mo
2017.12.06

HO HO HO!進入聖誕節嘅倒數階段,大家係咪開始好忙買聖誕禮物。為咗揀一份既實用又唔 hea 嘅聖誕禮物,其實唔需要太苦惱,不妨試吓從日常生活需要入手,就可以搵到一份貼身又貼心的聖誕禮物!一於送份至貼身嘅Philips Sonicare DiamondClean Smart 聲波震動牙刷畀最愛,唔單止顏色夠靚仲可以為佢帶來亮麗潔白牙齒,3大貼心功能,令牙齒更健康!睇完以下介紹,相信沒有不買嘅理由呀!


型格定高貴?5 色任選擇
新一代 Philips Sonicare DiamondClean Smart 聲波震動牙刷,有黑色、白色、銀色、粉紅色選擇,仲有特別設計嘅藍色襯玫瑰金,無論是送畀她 / 他,好動或文靜,走 Cutie 或有型路線,都各有選擇!新一代 Philips Sonicare DiamondClean Smart 聲波震動牙刷有 4 款智能刷頭,包括智能清潔刷頭、智能牙齦護理刷頭、智能亮白刷頭及 TongueCare+ 智能舌苔清潔刷頭。透過刷頭內的微型晶片與牙刷配對,自動調校至適當的刷牙模式,就各種常見的口腔問題提供針對性的清潔模式。

DiamondClean Smart 9700 

HX9954/52 藍色 $2,198

實時監測刷牙覆蓋情況
同時配合智能感應系統,監測口腔潔淨程度!只需要以藍牙連接 Philips Sonicare 應用程式,即可以追蹤用家刷牙習慣,根據資料提供個人化的口腔護理指導。聲波震動牙刷備有智能定位感應器,可以 check 到清潔過以及未清潔的部位,可以實時監測刷牙的覆蓋情況。智能程式亦會記錄個人潔齒習慣,根據過往記錄睇到容易積聚牙菌膜的位置,睇真啲自己是否已徹底清潔口腔每一範圍,有一支潔齒護齦功效嘅智能牙刷,就好似有個牙醫伴隨左右,達至全面的口腔健康!

助你刷得正確
刷得夠全面是潔齒第一步,還要睇吓你刷牙嘅方法是否正確!Philips Sonicare DiamondClean Smart 系列具備壓力感應,當刷牙嘅力度過大,牙刷手柄會發出微微震動、底部閃燈亮起,應用程式亦有提示,提醒你要減輕刷牙嘅力度。另一方面,牙刷備有刷磨感應,感應器會提醒用家減少大幅度來回刷磨的動作,集中每一時段的刷洗位置,提高潔齒效果。

旅行用都得!玻璃杯 + USB 旅行充電收藏盒

最正係充電方法都好方便,只要將牙刷放入充電座即可。如果去外旅行,更加唔洗擔心,因為Philips貼心配備咗 USB 旅行充電收藏盒,直接連接到手提電腦或插座就可以立即充電,好方便!聖誕去旅行一於帶埋去!

----------
DiamondClean Smart 9500
HX9924/02 白色、HX9924/42粉紅色 $1,998
DiamondClean Smart 9500
HX9924/12 黑色、HX9924/42 銀色 $1,998

查詢:Philips 客戶服務中心 2619 9663
零售點:各大百貨公司及電器零售店有售
資料由Philips提供。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓