VIP留意!BIGBANG勝利本月澳門開見面會

文: 王庭芝
2017.12.06

韓國天團BIGBANG勝利今個月在澳門開見面會!最近為美術展錄製語音導賞做慈善的勝利,早前透過短片向粉絲打招呼,並宣佈12月15日會在澳門開生日見面會《2017 SEUNGRI Birthday Party in Macau》。勝利全程以中文解說,十分疼愛粉絲。

 

《2017 SEUNGRI Birthday Party in Macau》將於12月15日在澳門新濠影匯舉辦,票價分別為$1666$1212$688 勝利的粉絲有福啦!當日勝利除了為粉絲獻唱之外,還精心準備了不少驚喜環節給粉絲。另外,購買門票的粉絲亦有機會和勝利一對一自拍,機會難得!

 

公開訂票詳情已經公佈:

購票日期:2017年12月7日(四)上午10時起

購票地點:新濠影匯官網、快達票及大麥網公開發售

新濠影匯官網:http://www.studiocity-macau.com/tc/

快達票:http://www.hkticketing.com/

大麥網:https://www.damai.cn/

電話購票:800 906 828 (香港免付費電話)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓