For Him & Her!情人節禮物提案

文: Mo Mo
2018.02.07

仲有一個星期就情人節,你哋預備好情人節禮物未呀?無論For Him還是For Her,我哋都有情人節禮物的好推介!其中送手錶一向都係好受歡迎嘅情人節禮物,因為可做時尚配飾之餘,仲可以感覺隨身戴住對方心意,夠晒浪漫!@SwatchHK今年就推出全新情人節節日限定手錶HEARTY LOVE,另外仲有好多靚錶啱你送畀心愛的另一半!無論你送畀男神抑或你要送畀女神,佢哋都一定唔會失望!

For Her必選:甜蜜「心」情呈愛意

一顆心又點夠呈現出你對佢嘅無限愛意?Swatch HEARTY LOVE情人節節日限定手錶就有數之不盡嘅幾何心心嚟幫你表達無盡愛意!佢唔單只外型出眾,仲係有姿勢有實際,最重要嘅係HEARTY LOVE全球限量發行得7,654枚,香港就只有240枚,每枚都刻有自己獨特嘅編號,送畀摯愛夠晒誠意!(了解更多:http://bit.ly/2E2vzSw )

盒蓋更可以寫上你對另一半的心意,夠晒驚喜!(了解更多:http://bit.ly/2E2vzSw )

For Her精選:英倫式雅緻浪漫

如果你另一半係斯文得來,有時候又會展現出可愛的一面,再加上平常喜愛英倫風格,今年Swatch充滿英倫式高貴雅緻玩味嘅2018春夏Brit-in系列,佢就一定鐘意!

High Tea(左:$480)及Cursty (右:$520)兩款極具英倫風格設計,前者以粉紅色錶帶配上茶杯圖案,再加埋錶盤上嘅蛋糕圖案,已經好有假日氣息!而Cursty就用咗粉紫色配皇室宮廷圖案,仲可以換唔同嘅錶帶裝飾,啱晒百變嘅佢啦! 

Fleurie (右:$600)及Flower Carpet(左:$480)兩款均以花卉圖案為主,前者玩味十足、後者清新甜美,兩種性格任你配搭,仲唔洗情人節送花咁短暫,有佢就夠晒長久。

(了解更多:http://bit.ly/2E2vzSw )

For Him:時尚型人必備

男生平常比較少配飾打扮,所以送上可以顯示出個人風格的手錶,的確是情人節禮物的首選!以下係Swatch的IRONY系列,不同款式代表著不同性格,一定有一款可代表到你嘅男朋友!

以不銹綱製造嘅IRONY系列的Moon Quotidien(左:$1,120)簡潔嘅錶面最啱斯文書生型嘅佢,而$Night Flight(右:$1,640)就剛陽味十足,石英機芯及防水設計,得體又實用。

(了解更多:http://bit.ly/2E2vzSw )

IRONY系列嘅Apres Vous ($1,320)錶帶用上矽膠製造,佩戴舒適,而錶殼同機芯就沿用返不銹鋼及石英,有埋防水功能,送畀運動型嘅男士就啱晒啦!

 

Swatch 網上商店:

http://bit.ly/2E2vzSw

 

Swatch 顧客服務專線:  2510 5242

 

以上資料由Swatch提供。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓