香港創意產業優勢

文: Moses
2018.02.21

成日聽人講香港創意產業有優勢,其實大家知唔知我地除咗有好多出色的創意人才之外,有能力舉辦國際級創意盛事都係我們嘅優勢之一?好似上年十月由香港特別行政區政府「創意香港」贊助嘅「JUXTAPOSED Fashion x Music 2017」,一次過集齊咗80名本地著名同年輕時裝設計師,聯同七組本地及海外歌手/組合,一齊搞咗場時裝crossover音樂嘅匯演。「創意香港」已經將「JUXTAPOSED Fashion x Music 2017」活動當日嘅精華片段放咗上佢地嘅YouTube Channel,俾大家重溫,睇完之後,大家不妨Click埋入去睇埋其他短片,包括唔同創意界別嘅大師同新晉創作人嘅分享,佢地會講下點睇香港創意產業,或者係「創意香港」主辦或資助嘅人才培育計劃,點樣幫到佢地。我哋揀咗其中3條短片,話唔定會幫到大家實踐你嘅創意夢想!

1. 聽大師分享 發揮香港創意

「創意香港」之前搵咗9位大師分享佢哋對本地創意產業的看法,電影界有導演徐克、許鞍華,唱片界有譚詠麟,漫畫界有黃玉郎,設計界有靳埭強、劉小康同珠寶設計師羅啟妍等,佢地分享咗點睇香港創意產業。香港人緊係撐香港嘅創意產業!

人稱靳叔的靳埭強博士,將香港的設計帶上國際舞台。他在短片中提到創作人要與國際的新思潮融和,以創作優秀的設計作品。

徐克導演於去年獲頒亞洲電影大獎終身成就獎。他接受「創意香港」訪問時指出,如果拍好武俠片的話,等於將中國電影拍好。

漫畫大師黃玉郎認為,中國幾千年文化及武俠文化有助香港漫畫家發揮創意

2. 新晉創作人  如何踏出第一步

創意香港」多年來推出或資助專為不同創意界別而設培育及支援計劃,由設計、動畫、廣告製作,到電影,及最新推出的「時裝培育計劃」受惠嘅創作人好多已經有唔錯嘅成績,好似《點五步》陳志發同《一念無明》黃進,當年都係因為喺「首部劇情電影計劃」選拔賽贏咗,先至有機會拍自己第一部劇情片。「創意香港撐‧你想短片系列,當年都訪問過佢地,仲有參加過「設計創業培育計劃」、「動畫支援計劃」同埋「微電影『創+作』支援計劃(音樂篇)設計師、動畫師同廣告導演等等,佢地分享返由第一步開始所經歷過的高低起伏,點樣一步步實踐心中理想。而唯一一位喺「香港亞洲流行音樂節」(HKAMF)攞過「亞洲超級新星大獎」香港歌手J.Arie雷琛瑜,都同洪杰、馮允謙、羅孝勇分別講下當年以香港新晉歌手身份,參加HKAMF感受,希望大家稍後323日無論喺現場或電視機前睇今年HKAMF時,支持其他國家或地區歌手之餘,都要記得撐香港歌手!

2018年「香港亞洲流行音樂節」將於323日舉行。重溫J.Aire 2014年贏到「亞洲超級新星大獎」時的片段,發現J.Aire在音樂路上成熟了不少,更參與了多部電影的演出,似乎不讓「大師兄」陳偉霆(代表香港參加第一屆「亞洲超級新星大獎」)專美。

創意香港」資助的「設計創業培育計劃」,成功培育不少本地設計師,開展自己的事業。短片中訪問了兩位香港新晉設計師—Mandy Monica,她們分別從事motion graphic及瓷器設計,在香港都不算是最熱門的設計專業,但她們透過自身努力,加上「設計創業培育計劃」的支援,現時生意已上軌道。

新晉導演黃進當年《一念無明》的劇本,與《點五步》的陳志發,雙雙成為第一屆「首部劇情片計劃」大專組的得獎者,並獲資助拍攝他們人生第一部劇情片,結果一鳴驚人!當年在專業組勝出的是《藍天白雲》的張經緯,《藍天白雲》在第37屆香港電影金像獎中,獲「最佳編劇」、「最佳女配角」及「最佳新演員」等提名,成績同樣驕人。大家在「創意香港」的「撐‧你想短片系列,可以重溫三位導演的訪問,了解到「首部劇情片計劃」不單為這些新晉導演提供拍攝資金,更會教他們如何克服拍攝及後期製作時的問題。不說大家可能不知道,香港電影金像獎其實也是「創意香港」贊助的;今屆頒獎禮已定於415日舉行。

3. Bookmark精選   主要嘅贊助項目一次過睇哂

「創意香港」主辦或且贊助不同類型嘅項目,由大型年度活動「設計營商周」及「香港影視娛樂博覽」,到專為設計及電影界而設嘅培育計劃--「設計創業培育計劃」及「首部劇情電影計劃」,到喺尖沙咀九龍公園及灣仔金紫荊廣場旁邊分別設立「香港漫畫星光大道」及「香港動漫海濱樂園」,展示香港漫畫角色嘅彩繪雕塑,受惠對象極之多元化。想知多啲就要睇下「香港‧創意產業」嘅精華片段喇!

對各位設計師嚟講,相信對一年一度喺PMQ元創方舉行嘅deTour唔會感到陌生,每年大約11月底就會有唔同嘅設計項目展出,提供一個平台俾設計師同公眾交流。

為促進香港時裝業發展,政府喺2015年宣布以先導形式推行一系列措施,其中包括由香港貿易發展局每年9 月舉辦CENTRESTAGE。佢係一個時裝品牌推廣和發佈平台,「創意香港」會因應業界需要,資助業界CENTRESTAGE期間舉辦活動。

另外一項獲「創意香港」資助嘅時裝業相關項目,係香港設計中心喺每年12月初舉行嘅Fashion Asia Hong Kong,佢嘅其中一項重要活動係亞洲時裝商業論壇,聚集時裝創意範疇嘅領袖、知名品牌設計師、買手,以及國際傳媒等,共同探討時裝業嘅變革。適逢政府宣布計劃喺深水埗區建立設計及時裝基地,香港時裝業應該會愈做愈好。

 

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓