73cm高鬆弛熊+巨型角落生物!San-X 2018限定巨型公仔攬枕率先睇

文: 劉紀彤
2018.03.08

日本San-x最近推出2018年限定版超巨型卡通公仔,今次的卡通攬枕有經典家族成員包括角落生物、鬆弛熊、小藍鯨及鯨鯊先生。每隻特大公仔都有半個人高,份量十足!而且質地仲軟綿綿,攬住一定好舒服,粉絲們可以買返隻日日攬住啦!

 

角落生物變到好大隻!

 

最近大熱的四位角落生物家族成員都有~恐龍、貓咪(官方售價25000円/約港幣$1820)

 

 

形影不離的炸豬排與炸蝦(官方售價38000円/約港幣$2765)。

 

仲有同樣好受歡迎的鬆弛熊:有小白熊(官方售價17280円/約港幣$1258)、小雞(官方售價13800円/約港幣$1004)。

 

 

點少得可愛的小藍鯨~(官方售價29800円/約港幣$2170)

 

 

仲有肥嘟嘟、粉藍色的鯨鯊先生,個肚仲有小鯨魚~(官方售價5184円/約港幣$377)



粉絲可以到>>官方網站睇更多產品資料,有興趣購買的話只要點擊>>官方網站旁邊的中文購買連結就會提供海外送貨服務~


圖片來源:San-x

 

【精選推介】 

日本班戟名店GRAM 3月襲港 尖沙咀梳乎厘Pancake

馬鞍山街市新開宵夜食街 食勻串燒、即包燒賣、餃子

銅鑼灣新戲院率先睇 10種特效4DX座椅+超豪VIP影廳

活動資訊

  • 地址 日本San-x官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓