香港出品ShiftCam 6合1鏡頭手機殼 輕鬆影出廣角/魚眼/微距相!

2018.03.06

不少喜歡用手機影相的朋友,都會隨身帶備鏡頭等輔助配件,但每次使用時換上都幾麻煩!由香港本地設計的ShiftCam手機殼,就一次過集齊6個鏡頭,包括廣角、魚眼、微距和遠攝等等,只要輕輕一推換鏡頭,就輕鬆可以影出帶玩味效果的相,簡單易用又方便!

ShiftCam集6款鏡頭,每兩個為一組,包括120°廣角、 2倍光學遠攝、10倍微距、20倍微距、180°魚眼及另一顆2倍遠攝等,只要滑動就可以換鏡,方便易玩。

 

即睇各個鏡頭的效果:

120°廣角

 

180°魚眼

20倍微距

2倍長焦鏡頭前後對比

手機殼只有黑色,外型上加入微凸手柄和防滑坑紋,另配有腕帶,使用時可以套在手上,減少滑落的危機。

不需要用鏡頭的時候,可以拆開鏡頭組,變回普通手機殼。

 

 

ShiftCam手機殼只適用於iPhone 7 Plus及iPhone 8 Plus的用戶,售價為$498,可於Searching C網站上預購,>>按此<<

資料來源:Searching C網站

活動資訊

  • 地址 Searching C網站
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓