2018香港潑水節空降D2 Place!一連3日歎泰式小食/市集/潑水戰

文: 劉紀彤
2018.03.15

2018年「香港潑水節」就快到!潑水節是泰國慶祝新年的傳統活動,泰國人相信潑水可以洗走過往的不順,而每年潑水活動都吸引數以萬計的人參與,非常熱鬧!而今年的「香港潑水節」將會由九龍城搬到荔枝角D2 Place舉行,仲首次打破慣例,由原本一日的活動延長至三日,跟返泰國傳統!今年除了有街頭水戰之外,現場仲有得租借泰國服飾和化妝,亦有市集、泰國小食等等,有興趣記得約埋朋友4月6日至8日期間一齊去,感受氣氛!

今年「香港潑水節」將會在4月6日至8日期間舉行,而4月1日(星期日)就會率先舉行香港潑水節2018巴士巡遊,路線環繞油尖旺地區,迎接一連三日的潑水節!

 

睇埋其他活動:

泰國新年市集

首個「香港潑水節」泰國新年市集由4月6日至8日期間於D2 Place the Space及天台花園舉行,到時會有多款泰國特色小食、泰國傳統手工藝、古法泰式按摩等等,另外仲可以租借或訂購泰國服飾及現場化妝!

 

泰國時裝秀

4月7日約十二時會有泰國時裝秀,展示泰國的最新時裝。另外亦會有Water Angels 2018選美活動,來自不同國家的15位參賽者將會由現場觀眾透過送花環選出冠亞季軍,市民可以親身感受泰國選美文化~

 

潑水節古色仙女巡遊

4月8日下午則會有潑水節古色仙女巡遊,過百人的巡遊隊伍將會穿著泰國傳統服飾巡遊,另有泰國傳統舞蹈表演,好精彩!

 

潑水戰

之後就會有大家期待已久的潑水環節,潑水戰進行期間將會完全封路,今年仲會特設親子區,無論大人小朋友都可以玩得盡興!到時仲有芭堤雅式 Live Band表演,一路玩一路有音樂聽!

有興趣記得去玩啦!

 

圖片及資料來源:fb@香港潑水節

 

 

活動資訊

  • 日期2018年4月6日 - 2018年4月8日
  • 地址 荔枝角D2 Place一及二期

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓