榴槤放題3月回歸 1.5小時任食貓山王+2款罕見品種

文: TenTen
2018.03.19

榴槤BB 聯同馬來西亞農業部屬下的「馬來西亞聯邦農業促銷局 (FAMA)」,再一次舉辦全港規模最大的馬來西亞榴槤任食品鑑會,參加者可以任食老樹貓山王、山頂 XO、D13 金包、D101 紅肉、D158 長柄榴槤,另外還有兩種未來過香港的榴槤讓大家即場免費試食,榴槤迷準備好未?

榴槤專門店「榴槤BB」今年與馬來西亞聯邦農業促銷局(FAMA)合作,3月尾會在觀塘舉辦2018年首場榴槤鑑賞會,活動長2小時,當中包含30分鐘的講解,以及90分鐘的榴槤放題。

流程:頭 30 分鐘會由榴槤達人逐一介紹,每種榴槤的特色及讓大家基本試食。後 90 分鐘開始正式榴槤放題,讓大家盡情品嚐由馬來西亞空運到港、新鮮即開的上等榴槤!到時會有專人每種榴槤輪流不停供應,為大家分派榴槤,大家不用亦無需離開座位!

現場設有奬小遊戲,大家都可以參與其中。

入場門票3月16日10:30pm 開賣,門票$680。

除了凖備5種 (老樹貓山王、山頂 XO、D13 金包、D101 紅肉、D158 長柄) 可以任食之外,更加碼2種未來過香港的榴槤讓大家即場免費試食。

訂位: https://durianbb.com/party.php#booking

詳情: https://durianbb.com/party.php

圖:FB@榴槤BB

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓