柴灣5000呎24小時狗酒店 包場BBQ/$100做SPA

文: Toby Mok
2018.03.21

上次介紹完沙田的貓酒店,今次就為養狗的朋友仔介紹一間位於柴灣的狗酒店,酒店非常近港鐵站,行5-10分鐘就到,交通尚算方便,而且狗酒店仲設有一個露天平台可以俾狗主們租場開PARTY,等汪星人同其他狗狗聯誼下~

酒店大約提供10多酒店房有分大房同細房,空間都算大,12KG以下狗狗每晚收費為$450,12KG以上狗狗每晚收費為$500。

大廳裝修都幾精緻,而且店員每日都會放狗狗出來玩3次,早午晚各一次,等狗狗不用成日困在籠入面咁悶~

酒店仲提供海底泥美容SPA服務,有深層清潔同護膚作用,收費因不同狗種而定。

酒店設有2000呎露天平台,空間寬敞,提供租場服務俾狗主開PARTY聯誼下,現場仲有BBQ機添,12人即可以包場,每人收費為$398玩4小時,包食物同飲品~

除了租住服務,酒店內仲有售賣各式各樣的狗狗用品,大家去到都可以為自己的寶貝「入下貨」。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓