太古變比得兔主題莊園 免費睇戲服手稿展/4大影相位

文: Toby Mok
2018.03.22

復活節期間大家又多個好去處啦~太古城商場將會在3月22日到4月15日期間,以童話故事書人物比得兔為主題,設置商場布置。現場分為4個區域,分別有「比得兔電影館」、「快樂莊園活動區」、「麥奎格先生之家」及「比得兔莊園照相區」。大家除了可以去影相留念之外,仲可以睇到《比得兔》電影的相關展品,喜歡比得兔的朋友記得去行下啦~

「比得兔電影館」展出多個關於《比得兔》電影的展品。

展覽會首次展出比得兔同賓仔在電影中所穿的戲服同電影角色手稿。

場內仲有「麥奎格先生之家」同「比得兔莊園照相區」,大家可以同比得兔瘋狂影相。

週末期間「麥奎格先生之家」仲會進行互動遊戲,大家可以透過玩遊戲贏小禮物~

在指定日期內「快樂莊園活動區」會舉辦「復活節彩蛋工作坊」,等大家親手畫製自己的復活蛋~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓