樂迷喜訊!久石讓音樂會再加場+實名制售票

文: 王庭芝
2018.03.23

萬眾期待的「久石讓音樂會」再為樂迷帶來喜訊,港樂在官網正式宣佈第二度加場,更重要的是加場門票將會首次以實名制抽籤形式發售,以杜絕黃牛飛,讓真正想欣賞音樂的朋友能夠有機會一睹大師風彩,之前未買到飛的朋友當然唔好錯過今次機會!

「久石讓音樂會」將加開5月5日下午3時一場,當中八成門票為公開發售,網上登記抽籤將於2018年3月26日早上10時開始,至2018年4月2日晚上11時59分截止,於4月9日早上10時將於購票通網頁刊登所有中籤人士的「登記參考編號」及侯補名單。

圖:FB@港樂

港樂表示於登記時段內所有登記的中籤機會均等,故此無需搶先登記,各位唔使好似平時咁較鬧鐘又捱眼瞓撲飛啦!

登記網址及更多購票細節詳情請瀏覽:http://msg.cityline.com/joe.htm

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓