《復活節幸福之旅》影相打卡靚位 +好玩位逐個捉!

文: Moses
2018.03.29

幸福可以有好多唔同定義,但如果話幸福係可以同親朋摯友喺復活節一齊開心咁渡過,相信你一定唔會反對!今個復活節,荃灣千色匯同元朗千色匯就請來獲多個國際獎項嘅新加坡插畫師Josef Lee以「幸福」為題,創作出《復活節幸福之旅》!當中除咗有主題場景「幸福鏡房」同重新塑造《抵達快樂,請叫我》(《Wake Me Up At HappyLand》)繪本中經典場景畀大家同朋友影靚相打卡之外,仲有Pop-up Store同工作坊,好多嘢玩!快啲睇下面介紹啦!

必影位!超靚繽紛鏡房

繪本中提到:「每一個人的生命中都有無數的HappyLand。」在荃灣千色匯及元朗千色匯都分別有置將Josef繪本場景重現的鏡房。於荃灣千色匯,大家可以走入「幸福鏡房」,房內充滿迴旋木馬再加上數百棵LED彩燈組成的漫天星空,再用6塊接近3米闊x3米高的鏡子,營造影像無限伸延的效果,大家猶如置身仙境,於房內大家點影都靚!

於元朗千色匯「仙境森林鏡房」,大家又可以有不同感受!大家可以跟隨繪本主角於復活佳節與遊人乘小貨車來到另一站,被譽為世界最快樂的國家「不丹」,大家走到鏡房中,悠悠綠草跟火車路軌伸延的景像,猶如無窮無盡的幸福就在眼前!同樣是大家的必影位!

 

插畫師Josef Lee更特別為荃灣千色匯繪製的兩個全新場景:「復活節的旅途」及「KOLOUREasterLand」。

必玩位!《Wake Me Up At HappyLand》手稿展覽、期間限定店 

大家更可以走入售票處拍照留念,一嘗車站售票員滋味,售票處於周末及公眾假期更會變成為期間限定店,官方首度在港發售的一系列精品,包括:一套6款明信片、插畫貼紙、填色畫冊、Tote Bag以及《抵達快樂,請叫我》繪本,繪本更由Josef親筆簽名,期間限量100本,大家可即場買走幸福!

 

必參加!手寫幸福留言LED燈箱工作坊 +換領《復活節幸福之旅》旅行萬用轉換插 

未玩夠?由即日至4月8日,如果大家於場內以電子消費滿港幣$300,就可於指定日期參加「D.I.Y.手寫幸福留言LED燈箱」工作坊,親手將你的心意透過留言燈箱送給至愛;另外如果於場內以電子消費滿港幣$800或以上,仲可以換領由Josef設計的《復活節幸福之旅》旅行萬用轉換插!大家記得帶走這份復活節禮物呀!

荃灣千色匯及元朗千色匯「復活節幸福之旅」

主題裝置及繪本展覽 

日期︰ 2018年3月17日至4月8日 

地點︰ 「幸福鏡房」主題裝置: 荃灣千色匯 I (商場2樓香港地對出) Josef Lee繪本展覽: 荃灣千色匯 I(商場1樓Starbucks對出) 「仙境森林鏡房」及主題裝置: 元朗千色匯(地下大堂及152號舖) 

時間︰ 10:00am –10:00pm

 

荃灣千色匯「復活節幸福之旅」期間限定店 

日期︰ 2018年3月17, 18, 24, 25, 30, 31日 2018年4月1, 2, 5, 7, 8日 (共11日) 

地點︰ 荃灣千色匯 I(商場1樓Starbucks對出) 

時間︰ 10:00am –10:00pm

 

以上資料由KOLOUR提供。

活動資訊

  • 地址 荃灣千色匯及元朗千色匯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓