3層寵物會所+室內泳池 波波池/電動車/包場BBQ

文: Toby Mok
2018.03.31

養寵物的朋友仔同寵物出街通常都是去公園,但現在大家又多一個同貓狗去玩的好去處了~今次要介紹的是一間位於清水灣的dog dog come寵物會所。寵物會所有3層,第1層是游泳池同美容室,第2層是室內PARTY ROOM,而第3層就是一個露天遊樂場,即刻睇下呢個寵物好去處有咩玩啦~

第1層是個暖水游泳池,每1節只會安排2隻大型犬或4隻小型犬游水,仲會有專人1 對1 照顧毛孩,夠哂安全~每1節45分鐘,價錢$280起,會員價$230起,因寵物身型而定。

位於第2層的室內PARTY ROOM空間算大,有多樣設施俾毛孩放電,連電動車都有。

PARTY ROOM同露天遊樂場的入場劵為$68,包1位主人連1隻寵物,仲會各自為主人同寵物提供1份小食添。

第3層是露天遊樂場,除了有玩樂設施俾貓狗玩之外,主人們都可以在天台租場開BBQ PARTY,咁就主人同寵物都HAPPY啦~

露天遊樂場同第2層的室內PARTY ROOM都設有包場服務,但人數要15人以上,玩4小時,每人$280,會員價$252 ,價錢是包埋野食架~大家可以選擇BBQ或者到會。

玩完之後仲可以行埋精品區,但主要售賣狗仔用品,包括:糧食、狗屋、狗仔衫、狗尿片樣樣都有~

行完仲有個影相位可以俾主人同寵物留低倩影~

仲未夠喉的話可以扮埋靚靚去剪毛修甲或者做SPA,價錢$260起,會員價$180起,因寵物身型而定。

以後主人帶寵物去玩就唔止公園呢個選擇啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓