澳門歐陸式雲石風酒店 24K金箔按摩/空中激流/人造沙灘

文: Toby Mok
2018.04.18

最近雲石風盛行,好多產品都推出雲石的圖案,繼有雲石手機殼,雲石MEMO紙雲石電腦殼之後,現在竟然仲有雲石風的酒店!今次為大家介紹澳門麗思卡爾頓酒店少有地用了大量雲石去裝修布置,套房內的洗手間大都是用雲石組成,雲石控去澳門的時候可以入住麗思卡爾頓酒店參觀下影下靚相~

酒店內部用了大量雲石去裝修布置。

澳門麗思卡爾頓酒店總共有230間房,而且有5款酒店房,每間房都有大廳、化妝間、睡房、衣帽間同套房浴室。

豪華客房價錢為澳門元$7,000(約港元$6796),總統套房為澳門元$60,000(約港元$58,252)。

酒店仲有多項設施同服務,包括有全世界最長的空中激流、沖浪池、兒童樂園、酒吧同健身室等等。

酒店的「天浪淘園」除了有空中激流同沖浪池之外,仲有人造沙灘,大家可以在沙灘曬太陽~

小朋友就可以去兒童樂園玩,入面有鏡面迷宮,波波池,滑梯等等。

除了小朋友玩的設施外,樂園仲有跳舞機、夾公仔,機駕駛遊戲等等,大人都可以玩埋一份~

貪靚的朋友仲可以做埋24K金箔MASSAGE~價錢為澳門元$2,880(港元$2,796)

 

想去澳門住酒店當渡下假的朋友仔,可以考慮下呢間酒店~<按此預訂

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓