【演唱會2018】陳柏宇、衛蘭首度合作 7月灣仔一齊開演唱會

文: Cay Cheung
2018.05.12

不知道大家仲有無印象,今年一月衛蘭(Janice)在紅館舉行了一連三場的演唱會,尾場更找來了陳柏宇(Jason)做嘉賓。兩位靚聲之人終於再同場,Janice同Jason將會在今年7月10日合作,在香港會議展覽中心Hall 5BC舉行「網上行 夢想系MOOV LIVE - 陳柏宇 x 衛蘭」音樂會。

喜歡這個「雙J組合」的歌迷就有耳福啦!

 

Jason擔任Janice演唱會的尾場嘉賓,二人合唱了「離家出走」和「航拍」。

圖:IG@衛蘭,IG@陳柏宇

首次合作一齊開騷,相信大家期待二人會演唱對方的作品。而目前MOOV更開放由樂迷揀選Jason同Janice合唱歌,包括「理智與感情」、「24」、「尊嚴」和「一場誤會」,未知最終二人會合唱邊一首歌。

圖:IG@衛蘭,IG@陳柏宇

網上行新客戶或現有客戶成功申請指定光纖入屋寬頻服務即送門票2張。

另外由今日起至5月18日,登記指定MOOV特選計劃及回答問題,可免費獲得「網上行 夢想系MOOV LIVE - 陳柏宇 x 衛蘭」音樂會門票2張。

 

是次演唱會門票暫不設公開發售,但有多個途徑獲得門票,有興趣的歌迷不妨留意下MOOV夢想系網上行Facebook

圖及來源:FB@MOOV網上行,IG@衛蘭,IG@陳柏宇

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓