【紅磡美食】掃街新選擇!食勻5間紅磡/黃埔小食店

文: TenTen
2018.05.18

紅磡小食店眾多,無論是港式經典小食,還是中西新興美食,在這裡都不難找到,同時具方便的地理位置,令紅磡成為公認的掃街好去處。小編精選了5間各有特色的小食店,包括紅磡街坊回憶「時新漢堡包」、新店「雞翼山」及英式小食Jasons Fish & Chips等,放假時不妨到紅磡覓食。

紅磡區5間精選食店:

1.Jasons Fish & Chips

「Jasons Fish & Chips」是間炸魚薯條專門店,魚肉、醬料、配菜通通可以選擇,並非獨沽一味。

炸魚即叫即炸,香脆鬆化;可以自選紅鯛魚、鱈魚、龍脷柳或挪威三文魚。

大部分醬料是自家製,隨餐送他他醬和茄汁,另可選麥芽醋(+$5)、蜂蜜芥末醬(+$5)、黑松露醬(+$8)等。

人氣魷魚圈咬落唔韌;薯條脆卜卜,可轉蕃薯條(+$5)。

地址:紅磡民泰街25號黄埔108商場1號街鋪

營業時間:星期一至日 12:00 - 23:00

2.雞翼山

餐廳環境以「不要儀態,只想食雞翼」做主題,建立一個三米成三米的戶外打咭位。

選用無激素超大手羽中雞翼及手羽元雞槌,以日式自家配製的炸粉處理,外皮爆脆而肉嫩多汁,再依客人喜好加入不同的口味,七款甜鹹酸辣各異風格。

文青風玫瑰雞翼($38/4件|$48/6件|$128/16件+2款飲品):來自中環Sogno Café自家調製的玫瑰花糖完全包裹雞翼,甜而不膩。

港式避風塘蒜香雞翼($38/4件|$48/6件|$128/16件+2款飲品):麻與辣並重的港式避風塘蒜香,以六種配料現場即炒,口感香脆份量十足,蒜香惹味,越食越過癮。

我係鹹檸七雞翼($38/4件|$48/6件|$128/16件+2款飲品):另一自家創作雞翼,來自泰國的一級鹹檸檬濃郁樸鼻,配合七喜的甜度,並有獨門煮法,配搭清新,將港式風味元素注入雞翼。

濃味三重芝士流雞翼($38/4件|$48/6件|$128/16件+2款飲品):大廚以瑞士伊曼頓大孔芝士,丹麥紅車打芝士,並意大利馬蘇里拉芝士煮成的濃味三重芝士流,淋在日式炸雞翼上,一口芝香配一口雞翼,芝士控夠哂滿足。

地址: 德民街29號德民大廈地下F3舖(近民泰街)

營業時間: 星期一休息 星期二至日: 1200-2200

>>詳細介紹<<

3.時新漢堡飽

紅磡名物「時新漢堡飽」今年3月於黃埔重開,餐牌保留經典招牌漢堡飽。

單層漢堡飽($20),漢堡包款式可選牛肉/豬肉。

雙層漢堡芝士蛋包($30),豬肉漢堡扒十分鬆軟。

另有炸薯條($20)和炸雞腿($25)。

地址:紅磡黃埔新天地12期家居庭地面G22~23鋪

營業時間:10:30 - 20:30 (20:00截單)

電話:2387 2868

>>詳細介紹<<

4.御瓏-餃子手撕雞專門店

「御瓏-餃子手撕雞專門店」開業不久已經站穩陣腳,主打手撕雞腸粉日賣過百份。

麻辣手撕雞($40)香辣好惹味。

芝麻手撕雞腸粉($30),腸粉滑溜。

手工菜肉鍋貼($20/5隻)皮薄饀靚,餃子皮煙韌。

地址:紅磡德民街29號德民大廈地下F2號舖

營業時間:星期一至日 09:30 - 22:00

電話:3996 8568

5.OK辣

深宵夜堂「OK辣」每日傍晚營業至凌晨,主打麻辣燙。

麻辣燙基本三餸一麵($32),配料可選滷水雞翼、自家製水餃;水餃足料又大粒。

自選麵條,有紅薯粉、米線。

另有涼拌小食和麻辣小食,如涼拌土豆絲和麻辣大腸。

地址:紅磡蕪湖街58號金達閣地下2號舖

營業時間:18:00 - 03:00

電話:9040 6555

>>詳細介紹<<

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓