7-Eleven櫻桃小丸子精品!櫻花和服造型卡套/環保袋/散紙包

文: 劉紀彤
2018.05.14

櫻桃小丸子最近非常有人氣,繼之前和花輪同學及野口同學推出3D八達通及開生日Party之後,今次就輪到7-Eleven便利店推出一系列的小丸子精品,今次小丸子就以櫻花和服的造型登場,精品包括有環保袋、鑰匙扣、散紙包、卡套和證件套,款款都好得意,一齊率先睇睇有咩款式啦!

 

大頭櫻桃小丸子證件套,戴上櫻花帽好得意~(售價$69)

 

立體的小丸子著住櫻花圖案和服,背後打開拉鍊可以用作散紙包!(售價$79)

 

櫻桃小丸子鑰匙扣(售價$69)

 

另外仲有兩款卡套:其中一款小丸子和花輪同學企在櫻花樹旁,好浪漫!(售價$25)

 

環保袋一面是大大個和服造型的小丸子,另一面就印滿小丸子不同角色成員!(售價$79)

 

小丸仔系列精品將會在5月16日起於全線7-Eleven有得賣,粉絲經過可以去睇睇呀~

 

 

活動資訊

  • 日期2018年5月16日起
  • 地址 全線7-Eleven

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓