Kakao Friends登陸香港UNIQLO!6月開售 款式率先睇

文: 劉紀彤
2018.06.01

UNIQLO近期積極推出卡通系列新品,繼5月下旬推出的多啦A夢x村上隆服飾之後,韓國的Kakao Friends聯乘UNIQLO系列服飾亦確實會於香港開售,今次和韓國大熱Kakao Friends合作推出的多款Tee入面除了主角Ryan之外,仲有其他Kakao Friends角色,例如Apeach、Muzi、Frodo等等,有興趣的粉絲可以睇住款式先!

間條Tee上繡有角色大頭圖案,簡約又得意~

 

有齊Kakao Friends人氣角色包括Ryan、Apeach、Muzi、Frodo。

 

另一款Pocket Tee得意又易襯!

 

Kakao Friends系列於5月18日在韓國UNIQLO正式推出,而香港將會於6月4日正式開售,10款成人Tee $99就買到一件,而童裝則售$79,有興趣的粉絲要期待一下啦!

 

 

活動資訊

  • 日期2018年6月4日起
  • 地址 香港UNIQLO全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓