Hello Kitty沙灘造型新品登場!Tote Bag/背包/拖鞋/Tee/泳衣

文: 劉紀彤
2018.06.05

夏日炎炎當然要去沙灘玩啦!最近就有一系列的Hello Kitty沙灘造型新品登陸香港,顏色繽紛突出,好有夏日氣氛~除了有泳衣之外,仲有Tote Bag、背包、拖鞋、Tee和眼鏡袋,就算唔去沙灘游水,平時都用得到,即刻睇睇有咩款式啦!

Tote Bag、背包、拖鞋就算唔去沙灘玩,平時用都得! 

粉紅色背包(售價$299)印滿Hello Kitty圖案,仲有一個蝴蝶結,特別又搶眼!

 

兩款人字拖鞋(售價$199)用了不同設計,紫色款印滿Hello Kitty圖案,另一款就有一個小蝴蝶結在拖鞋上面。

 

Tote Bag(售價$179)設計比較簡約,平日帶出街用都冇問題~

 

有用開眼鏡或者太陽眼鏡可以考慮眼鏡袋,又靚又實用。(售價$149)。

 

另外仲有一系列的沙灘用品、泳衣,嚟緊夏天打算去沙灘或者泳池游水的粉絲可以買返幾樣用品,帶埋Kitty一齊去玩!

 

印滿Hello Kitty沙灘造型圖案的游泳板(售價$99),好搶眼!

 

漁夫帽可能就比較少機會戴。(售價$199

 

童裝Tee(售價$239)的Hello Kitty圖案設計好靚!

 


仲有女裝Tee(售價$279

 

泳衣有小童尺碼及成人尺碼。部份泳衣更用上UPF 50+防曬指數的物料製造,可以阻隔紫外線。

防曬物料製女裝泳衣,可以阻隔98%的紫外線!(售價$419

 

拉鍊款防曬物料製女裝泳衣,拉鍊設計更加方便(售價$439

 

比較傳統的一件頭女裝泳衣。(售價$399

 

仲有兩件裝的女裝泳衣。(售價$579

 

潛水保暖效果,上水都唔怕凍~(售價$549

 

潛水(售價$519

 

除了泳衣之外,仲有防曬物料製的長褲(售價$399

 

如果有小朋友的話可以睇埋童裝鞋和帽~

涼鞋(售價$159

 

游泳帽(售價$199

 

童裝泳衣同樣有分一件頭和兩件頭,最平$299就有一件。

一件頭泳衣下身用了裙仔設計,夠晒可愛!(售價$299-$349

 

兩件設計的泳衣套裝$419一套,另外仲有單件購買,售價$399

 

Hello Kitty系列新品可以於指定銷售點(游泳用品專門店AQUA+/GigaSports/一田百貨/千色Citistore)買到,有興趣記得去睇睇啦!

 

活動資訊

  • 地址 指定銷售點(游泳用品專門店AQUA+/GigaSports/一田百貨/千色Citistore)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓