美少女戰士文具精品登陸LOG-ON!筆記簿/紙膠帶/筆/File

文: 劉紀彤
2018.06.06

美少女戰士粉絲留意!最近香港LOG-ON引入了一批美少女戰士文具精品,當中包括有筆記簿、紙膠帶、筆、File、便條貼等等,另外仲有美少女戰士變身器設計的膠帶切割盒,全部都又靚又實用,即刻睇睇有咩款式先啦!

美少女戰士變身器設計的膠帶切割盒好夢幻,有用開MT紙膠帶的朋友可以買返一個,方便好用!(售價$128)

 

有膠帶切割盒當然不少得美少女戰士紙膠帶啦,不同款式的紙膠帶每卷售價為$48。

 

文具如筆記簿、筆都好吸引~

 

美少女戰士浮動珠片原子筆,用原子筆的時候入面閃爍的珠片會浮動,望落好夢幻!(售價$158)

 

A6筆記簿用了金色線條圖案設計,華麗特別。(售價$68)

 

美少女戰士方型便條簿入面印有兩款不同的圖案款式,全部顏色都好繽紛!(售價$58)

 

信封套裝未必經常用到,不過設計好靚,粉絲可以收藏。(售價$68)

 

美少女戰士收納袋,用來放文具或者化妝品等小物都得。(售價$168)

 

透明文件夾有5個內頁,夠晒實用!(售價$55)

 

另外仲有多款貼紙,$48一張。

 

有興趣的粉絲記得去睇睇啦!

 

活動資訊

  • 地址 香港LOG-ON分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓