【中環好去處】免費睇恐龍展覽 12米長暴龍化石!

2018.06.07

喜歡恐龍奧秘的朋友要留意啦!因為領賢慈善基金與ifc商場合作,舉行「MEET THE T. REX:探索暴龍世界」慈善展覽,展出從未公開曝光的暴龍化石和其他珍貴的暴龍展品,更有互動展區加入AR擴增實境技術,可以更了解有關恐龍歷史和科學。展覽仲係免費入場,好啱周末放假去行下~

首次公開的暴龍化長達12米,高4米,重兩噸,龐大的外型相當注目。

暴龍化名為The American Dragon出土自美國南達科他州。

 

結合AR擴增實境技術,模擬暴龍面貌和身體結構。

 

另展出暴龍牙洞的埃德蒙頓龍脊椎與暴龍牙齒。

 

仲有65百萬年歷史的暴龍大腿骨化石,公眾可以觸摸化石。

連來自美國蘭斯溪的白堊紀-第三紀界線的稀有沉積物切片都可以欣賞到。

 

展覽設有互動展區,介紹了恐龍世界歷史,可以邊玩邊認識自然歷史知識。

仲有自拍區可以影相。

 今次仲有Pop-up Store出售一系列可愛的恐龍精品,睇完仲可以帶返屋企!

 

有興趣記得mark實時間去睇

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓