【尖沙咀好去處】6月魔法少女市集/展覽 歎美少女戰士/小櫻Cup Cake

2018.06.11

喜歡美少女戰士及百變小櫻的朋友要留意啦!尖沙咀即將有魔法少女市集舉行,圍繞多套日本少女動漫為主題,美少女戰士、百變小櫻、婚紗小天使、小魔女DoReMi、我係小忌廉、飛天少女豬事丁、不思議遊戲等都有,可以搵到不同的玩具和周邊精品。同場仲有多款玩具展出,可以同欣賞一眾同好的珍藏展品。餐廳仲配合市集和展覽,特別寄賣以美少女戰士及小櫻造型為主題的同人Cup Cake,只係期間限定有售,仲要預訂先有得食,想食記得把握機會!

@更新:由於Cup Cake反應熱烈,由即日起至6月15日10:30pm後2230後停止接受所有訂單。

在6月16日至18日期間,會舉行魔法少女市集,可以搵到不同漫畫的少女風玩具。即刻搶先睇睇小編推介:

小櫻、小狼公仔

基路仔公仔及手錶

小櫻唇膏/鏡

小櫻扇

小櫻魔法杖精品

我係小忌廉精品

飛天少女豬事丁公仔

美少女戰士公仔

美少女戰士權杖

美少女戰士音樂盒

美少女戰士iPhone case

美少女戰士File

美少女戰士酒精搓手液

美少女戰士布袋

美少女戰士砌圖

美少女戰士女兒節公仔

美少女戰士公仔

 

場內仲有展出多套少女動漫的玩具收藏, 全部都係收藏家珍藏,好多都已經相當罕見。

 

除了大熱的美少女戰士、百變小櫻外,婚紗小天使、小魔女DoReMi等珍藏都有展出,相信一眾80、90後見到都會勾起童年回憶!

 

在6月9日至18日期間,店內會寄賣以美少女戰士及小櫻造型為主的同人Popup Cup Cake。

Cup Cake由美少女戰士粉絲自家製作。

一共有三套款式可以訂製,每套$98/3件,款款都好靚!

 

蛋糕連造型均可食用,可以揀在店內堂食或外賣帶走,送俾朋友都得,但要留意,需要先提早兩日電話預訂先有得食!

 

堂食預訂時間 12:30pm-5:30pm

自取帶走時間 12:30pm-8:30pm

有興趣就唔好錯過啦~

詳情可瀏覽Yuen Yuen Toy 魔法少女日常 Facebook專頁。

活動資訊

  • 日期2018年6月9日 - 2018年6月18日
  • 地址 香港郵意:金馬倫道首都廣場2/F
  • 查詢/預訂電話2363-0360
  • 開放時間6月16、17、18日市集:1pm-8pm 6月9日-6月18日展覽:10am-23:30pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓