馬來西亞品牌Duria登陸香港 歎貓山王榴槤雪米糍/真空壓體果肉

文: TenTen
2018.06.17

身為榴槤控,除了要品嚐當造新鮮榴槤外,當然要再搜刮不同種類的榴槤製品!來自馬來西亞的「duria榴冠王」,從馬來西亞榴槤果園採集最新鮮的貓山王榴槤,運送至加工場後,以最先進的德國高科技設備進行真空殺菌,再將貓山王榴槤果肉製成不同副產品,真材實料,食落唔會得香料味,榴槤迷一定要試試!

最近duria貓山王榴槤果肉及雪米糍已經到達香港,以後想食榴槤,打開雪櫃就有! 

真空壓體貓山王榴槤肉貓山王果肉 $198/300g

處於真空狀態下的榴槤果肉,能有效保持果肉的原汁原味,同時鎖住新鮮度。貓山王味道極濃郁、 回甘味重、黏綢。貓山是果子狸的馬來語譯音(MUSANG),由於果子狸天生聰明,專挑好味的食物,而這個品種是果王,所以叫做貓山王。

雪米糍系列 $38/4粒

引進日本生產機器及配方,共有貓山王榴槤、斑蘭榴槤、芒果榴槤、草莓芝士及藍莓芝士 5 款不同口 味的雪米糍。軟滑的餡料配合煙韌的外皮,口感一流。

原味榴槤:以貓山王榴槤製成的原味雪米糍,啖啖榴槤肉,一咬香味四溢。

芒果榴槤: 芒果配上貓山王榴槤,味道微酸,可惜芒果味不夠突出。

斑蘭榴槤: 馬來西亞斑蘭汁配貓山王榴槤,斑蘭味道濃郁之餘,亦不過蓋過榴槤味,推薦!

草莓芝士: 以新西蘭芝士配草莓果醬,味道香濃幼滑。

藍莓芝士: 新西蘭芝士配上藍莓果醬,酸甜交集,回味無窮

貓山王榴槤冰球(8粒)

外皮比雪米糍厚身實淨,啖啖果肉,不太喜歡黏口的朋友推薦選擇此款。

 

另外榴槤冰皮月餅已開始發售,不想每年都吃傳統月餅,不妨試試Duria的榴槤月餅。($148-$498)

Duria暫時只供網上訂購,不過官方就透露未來會增加其他銷售渠道,以及有機會會開始Pop-up Store,有興趣記得留意HK港生活更新!

購買網址: https://www.duria.com.hk/

活動資訊

  • 地址 網址見內文
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓