指紋解鎖銀包 防小偷一流! 自動定位+響聲防唔見

文: Toby Mok
2018.06.23

手機同銀包都是大家出街必帶的物品,智能手機發展到要用用家自己的指紋同樣貌先可以解到鎖,以保障自己的私隱同以防被賊人偷去,但大家有沒有想過其實銀包也需要這些功能?最近美國就推出了1款需要用指紋去解鎖的智能錢包,就算銀包被偷,都可以令賊人比較難去取得銀包內的現金,一齊睇下銀包仲有咩功能。

智能錢包可以通過藍牙同用户的手機保持同步。

銀包仲有定位功能,如果用家漏了銀包,會收到警告,並且會為銀包進行定位追蹤幫用家尋找銀包。

如果有人試圖破壞電子鎖,用家亦會收到警告信息。

另外,如果有時大頭蝦忘記了銀包放在哪裡,用家可以使用「蜂鳴」功能。錢包會自動發出聲音,用家可以尋找聲音的來源去找回銀包。

銀包尺寸為11.2cm x 9.1cm x2.8cm,重量約為135克,材質可防水和防劃花。

銀包最高可以容納8張信用卡、身份證同30張紙鈔,容量都算大。

銀包售價為1,399港元,有興趣的朋友仔可以上網訂購。<按此預訂>

 

圖片及資料來源:FB@Cashew

 

活動資訊

  • 地址 全港
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓