伴侶齊齊感受世盃 男仔睇波女仔Selfie

文: Mo Mo
2018.06.22

4年一度,令男人為之瘋狂,女人為之難忘的世界盃又來了!賽事展開了大約一星期,大勝有,爆冷又有,真的一場都不能錯過!不過,睇波一班人才過癮,要多人要有氣氛,屯門市廣場tmtplaza就最適合大家。今年,屯門市廣場除了全程直播所有世界盃賽事,更將中央廣場改頭換面,變成球迷世界,場內特設7個3米高各有不同特色主題的巨型立體足球帳幕,包括以銀河主題打造的浪漫星空;女孩至愛的粉紅主題,還有甜品主題帳幕等,愛足球的女生固然不寂寞,即使只為陪伴另一半的跟得女友,亦可於主題帳幕內自拍一番。場內還有PlayStation遊戲區,球迷可以試玩最新更新版的《FIFA2018》,以及VR體驗遊戲,充滿樂趣。

另外,球迷只要以電子消費滿港幣$2,000,便可「包」足球帳幕欣賞賽事,於指定的球賽日子,與三位朋友到足球帳幕觀賞直播賽事。同場更有韓國健身教練,帶領大家於賽前及中場時段齊齊大跳睇波健身操!讓大家於球賽期間保持精神活力。今日就召集波友知己,齊齊睇波! 

7個3米高巨型立體足球帳幕內,各有不同主題。

以銀河主題打造的浪漫星空,躺於特大豆豆布袋漫看銀河太空,非常浪漫。

球迷只要以電子消費滿港幣$2,000,便可「包」足球帳幕欣賞賽事,於指定的球賽日子,與三位朋友到足球帳幕觀賞直播賽事。

 

場內的PlayStation®遊戲試玩區,可以試玩最新更新的《FIFA 18》遊戲

英格蘭國家隊、利物浦期間限定店,售賣各款球衣精品,利物浦球星沙拿T恤更率先於屯門市廣場獨家發售。

PS VR體驗另類足球快感。

充滿甜蜜粉色的各款甜點,特大的蛋糕布置、粉色糖果抱枕等,一看就知是甜品主題。

女孩至愛的粉紅主題帳幕。

資料由客戶提供

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓