【黃埔美食】九號水產一連3日鰻魚祭 15款$40鰻魚丼/鍋物/煎蛋卷

文: TenTen
2018.07.12

日本人喜歡吃鰻魚補充體力,黃埔九號水產將於7月20至22日舉行鰻魚祭。為期三天的POP-UP市集會提供15款以鰻魚為主題的特色丼飯及鍋物小食,全部即叫即製,款款$40好抵食,鰻魚迷係時候出動~

鰻魚祭為期3日於黃埔九號水產舉行。

整個市集由幾個部分組成,中庭市集主打鰻魚料理,例如鰻魚煎蛋卷 ($40) 

迷你鰻魚烏冬 ($40) 

迷你鰻魚飯($40) 

 

海鮮大街位主攻一人前丼飯,例如飛魚籽口味蒲燒鰻魚丼($40) 

日本高菜口味蒲燒鰻魚丼($40),喜歡日本漬菜的朋友不要錯過!

脆紫菜口味蒲燒鰻魚丼($40),富香口爽脆的韓國芝麻紫菜,為鰻魚丼添上獨特香味

櫻花蝦口味蒲燒鰻魚丼($40) 

山芋蓉口味蒲燒鰻魚丼($40) 

鰹魚花口味蒲燒鰻魚丼($40) 

北海道粟米口味蒲燒鰻魚丼($40),採用著名的北海道超甜粟米,令丼多了一份蔬菜清甜。

檸檬魷魚天婦羅蒲燒鰻丼($40),清香醒神的著名廣島檸檬crossover所製成的檸檬味魷魚天婦羅,灑在鰻丼上口內散發出檸檬香氣 。

芥辣魷魚天婦羅蒲燒鰻丼($40),將佐酒小吃芥辣魷魚天婦羅握碎後、灑在鰻丼上, 令每口鰻魚飯都品嘗到山葵味道及魷魚天婦羅的柔勒且脆脆口感。

想嘗試特別一點的鰻魚料理,可以到「頤之味」壽司吧一嘗鰻魚醋物($48/客) 

鰻魚天婦羅($68/客) 

原條鰻魚壽司($68/客) 

「宏」則提供日本白燒鰻魚定食,採用純日本鰻魚,肉質細嫩。可自己加上柚子醬油、芥末醬油、鹽或蒲燒汁,非常美味。

另外,店內也有大蒲燒鰻魚定食和迷你三色鰻魚飯定食,肉質細嫩肥美!

市集還有各款小食,例如磯燒大虎蝦 ($50/隻) 

溫泉玉子蒟蒻麵野菜沙律 ($30/客) 

當然少不了日本傳統攤位遊戲,全部$20一鋪

 

鰻魚祭第一天還會有吞拿魚解體表演,更可以即場用$20購買新鮮吞拿魚手卷!不要錯過!

整條吞拿魚重80公斤,斤量十足!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓