【太古好去處】全港首間Snoopy期間限定店開幕!全球獨家精品/影相位/甜品小食

文: 劉紀彤
2018.07.13

Snoopy粉絲留意啦!全港首間Snoopy期間限定店7月19日起於太古開幕,現場有多個不同造型的Snoopy影相位,滿足一班Snoopy迷。另外當然不少得Snoopy精品,包括有Tee、公仔、tote bag等等,部分更係全球獨家首發精品,粉絲記得要去睇睇啦!

今次“Chill” as Snoopy系列以夏威夷風為主題,當中的Snoopy經典漫畫滑板限量130件,而且只接受現場預訂。

 

同場亦有多款Snoopy精品,部分仲係全球獨家首推

 

26寸的夏威夷風Snoopy模型公仔限量300件,款式好得意!

 

Snoopy露營帳篷夠特別。

 

店內仲有大量影相位俾大家同Snoopy合照。

 

除了獨家限定產品,仲會有Snoopy特色甜品

 

有窩夫、雪條等等。

 

而另一個專區「木藝音樂區」就有Snoopy音樂座及裝飾,仲可以比大家自選組件製作!

「模型遊樂區」就展示了不同的Snoopy模型,當中仲有漫畫中的火車場景,好經典!

 

大家仲可以玩遊戲拎限定獎品!

 

Snoopy期間限定店719日起至86日於太古城中心舉行,有興趣記得要去睇睇啦!

 

活動資訊

  • 日期2018年7月19日 - 2018年8月6日
  • 地址 太古城中心2樓中橋
  • 開放時間上午10時30分至晚上9時30分 (7月19日首日下午1時至3時半將不對外開放)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓