榴槤麥旋風回歸麥當勞!加推終極特濃版D24榴槤麥旋風

文: TenTen
2018.07.19

全城榴槤迷期待以久的「榴槤狂熱」系列將會強勢回歸麥當勞甜品站!今次更可隨你的個人口味追加榴槤蓉,嚐盡極致榴槤滋味!麥當勞採用由馬來西亞直送的熱帶水果之王D24榴槤,配搭順滑的呍呢拿新地,每一口都充滿榴槤芳香,絕對是今個炎夏不能錯過的甜品驚喜!

香港麥當勞早前推出D24榴槤麥旋風後迅速售罄,好多榴槤迷都未試到,終於等到重推喇!

D24榴槤麥旋風由7月23日早上11時起,在麥當勞甜品站發售。

除了滋味十足的D24榴槤麥旋風和濃厚版D24榴槤麥旋風 (榴槤蓉分量比D24榴槤麥旋風多一倍),麥當勞特地加推全新終極特濃版D24榴槤麥旋風 (榴槤蓉分量比D24榴槤麥旋風多兩倍),加入增量的榴槤果蓉,啖啖豐富口感,將D24榴槤麥旋風完美昇華,滿足一眾榴槤迷的熱切期待!

D24榴槤麥旋風 ($25)

濃厚版D24榴槤麥旋風 

(加$15,即$40,榴槤蓉分量比D24榴槤麥旋風多一倍)

全新終極特濃版D24榴槤麥旋風 

(加$30,即$55,榴槤蓉分量比D24榴槤麥旋風多兩倍)

每次購買D24榴槤麥旋風或濃厚版D24榴槤麥旋風,最多只可追加一球榴槤蓉,追加之榴槤蓉會以小盒盛載另上。

D24榴槤麥旋風供應期有限,售完即止。

如有任何爭議,MHK Restaurants Limited (a McDonald's Franchised Business) 保留最終決定權

麥當勞甜品站地址:

 

活動資訊

  • 地址 麥當勞甜品站(地址詳見內文)
  • 人均消費$50或以下

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓