【將軍澳好去處】6米高紅鶴彈床樂園!日夜錯視+倒轉屋打卡位

文: Eunice Lam
2018.07.24

將軍澳舉行大型藝術裝置展覽,邀請到視覺藝術大師Anna Lomax設計今次的視幻主題藝術裝置。今次以她的風格設計出多個拍攝區及展區,場內更設有錯視屋及Flamingo充氣彈床,有藝術氣氛之餘又好玩!

展覽的「日間區」外圍以大型黑白骨牌組成,內裡則色彩鮮艷,以夏日及森林原野為主題。

「夜間區」以黃昏及晚空劃分成兩部分,兩個區都是獨特的自拍房,只要站於指定位置便可拍出錯視效果的照片。

另一個照相館以錯視造出上下反轉的效果。在商場消費湖滿指定金額更可於照相館以幾何相框影出具Anna Lomax特色的即影即有相片兼帶走特別相框2個!

場內更設有6米高巨型粉紅Flamingo充氣彈床,當中有多個障礙物,好適合小朋友玩。即日消費滿$200或以上,憑即日單一有效發 票連同相符的正本電子貨幣顧客付款交易存根,及讚好「MCP 新都城中心」Facebook或Instagram專頁,即有機會換領「充氣彈床遊戲券(指定時段)」一張,名額有限,換完即止。身高限制90至140cm。

除了別注照片,在商場消費更可換領沙灘墊、防UV雨傘及參加拼貼萬花筒工坊!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓