【葵芳好去處】葵芳逾萬呎歷奇公園開幕!3.5米超高滑梯/鞦韆/繩網陣

文: Eunice Lam
2018.07.27

葵芳過萬呎的全新歷奇公園在7月底時開放,以都市農莊作主題,玩樂設施化身成不同蔬果,如茄子、南瓜、青椒等,玩味十足,整座遊樂設施更高達6.5米高添!設施包括3.5米超高滑梯、親子鞦韆、多款氹氹轉設施及健身設備等,家長不妨趁周末帶小朋友去玩啦!

場內的3.5米高滑梯最為觸目,比平常遊樂園的滑梯高,挑戰小朋友的膽量。

年紀較小的朋友仲有另外2條挑戰性較低的滑梯可選擇〜

小朋友可經過不同款式的繩網/攀爬繩到達滑梯,滿足一班愛冒險的小朋友。

旁邊的南瓜鞦韆是全港首個親子鞦韆,大人小朋友都可以一齊玩,享盡親子之樂。

場內的5款氹氹轉造型特別,除了有傳統的三人、五人款式外,仲有像車輪的旋轉滾輪、樹葉氹氹轉及旋轉青蛙。

同場亦設有健身運動充電設施,父母同小朋都可以邊運動邊為手機叉電,相信方便。

 

仲有2座的敲擊樂器,小朋友可以任意敲擊,製作自己的小旋律,提高小朋友的節奏感及肢體協調。有興趣的家長不妨帶同小朋友一齊去玩〜

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓