一場變老的演習 教你不老技能解鎖

文: Mo Mo
2018.08.07

在《一缺一》中,十四副牌局刻劃出在功利的社會裡人與人之間的淡漠關係。
你睇,兩位老人家只要一「卡」在手,就可以娛己娛人,成就感get!

講緊嘅係美國編劇柯培恩(D. L. Coburn)嘅作品《一缺一》(The Gin Game)。呢齣劇可謂大有來頭,1978年獲普立茲戲劇獎之外,更曾被翻譯為多種語言,至今已在全球公演超過5,000場!自2004年起,香港話劇團就將此劇搬上舞台,而曾以粵語及普通話版本(《洋麻將》)於香港、北京、上海及深圳等地公演,好評不斷!今年,《一缺一》不但在8月31日至9月16日期間再次上演,更換上全新演出陣容,由獲獎無數的區嘉雯、周志輝全新演繹,且看兩位演員如何演繹睿智老人嘅千姿百態。

Weller(周志輝飾)終日玩紙牌排遣在養老院生活的鬱悶。

到底《一缺一》係個點樣嘅故事呢?孤寂無助嘅Weller(周志輝飾)及Fonsia(區嘉雯飾)喺破舊嘅老人院內相遇,兩人終日以玩紙牌為樂,排遣鬱悶。簡簡單單14副牌局不但包攬了兩人一生,道盡人生與社會百態,除了人情味,更加是「戲味」盡出!難怪導演李國威都話,「這齣戲沒有恩怨情仇,但戲味濃郁,全劇只有兩名角色,透過兩人細膩的面部表情變化,驟然爆發的怒氣,將內心的鬱悶展現,令觀眾百般滋味。」

在每局紙牌中,Fonsia(區嘉雯飾)將自己的經歷娓娓道來。

社會老齡化無法避免,即使是你和我,也要面對衰老、困頓的一天。如果說《一缺一》是社會的縮影,咁Weller和Fonsia更加係我哋未來嘅寫照,喺佢哋身上,或者我們可以預演餘下嘅人生。藝術總監陳敢權都話,此劇以狹小空間創造了兩個性格各異、立體動人的角色,細緻描寫了人性尊嚴及人生期盼;同時顯示兩位長者晚年之交的關懷,以及寄居老人院的寂寞滄桑,笑中有淚,值得觀賞。

《一缺一》門票現於城市售票網公開發售,想知道你和我嘅未來會係點樣?入場睇睇就略知一二了!
 
info
香港話劇團《一缺一》
日期:8月31日、9月1日、9月4-8日、9月11-15日(7:45pm)
9月2日^、9月9日^、9月16日(2:45pm)
^設演後座談會
地點:香港大會堂劇院
票價:$320, $260, $200 ($290*, $240*, $180*)
*平日票價,公眾假期除外
購票:www.urbtix.hk
詳情:www.hkrep.com

資料由客戶提供

活動資訊

  • 日期2018年8月31日 - 2018年9月16日
  • 地址 香港大會堂劇院,中環愛丁堡 廣場5號

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓