【鄭秀文演唱會】歌迷會上透露開騷大計 Sammi有望明年辦紅館個唱

文: 王庭芝
2018.08.21

明年可謂天王巨星開騷年,繼張學友、陳奕迅和容祖兒有望明年開騷,再有重量級歌手有機會登紅館!樂壇天后鄭秀文(Sammi)日前於澳門舉行迷你音樂會兼生日派對, Sammi在蛋糕前許願:「希望明年開演唱會!」這話一出全場起哄,相信這不只是Sammi的生日願望,亦是她的歌迷心願!

Sammi於音樂會上唱出多首歷年side track作品,包括《真命天子》、《宿命主義》、《愛你是我一生中理想》和《每天愛你少一些》等,當然唔少得最近推出的新歌《Creo en Mi》及主打歌《千年如一日》。與4,000名來自五湖四海的粉絲慶祝,在全場歌迷大合唱生日歌後,更在歌迷面前許願希望明年開演唱會,粉絲當然拍手贊成。

完騷訪問Sammi再次被問到有何生日願望?她說:「希望2019年紅館開演唱會,因為對上一次係差唔多兩年前嘅事,我覺得都係時候,不過暫時仲未落實,希望成功啦!」另外,談到新碟其中一首歌《Creo en Mi》邀請到人氣韓國男團GOT7的香港成員王嘉爾(Jackson)合作,她表示多謝對方,合作過程相當愉快:「雖然佢自己工作好忙碌,但當我哋send首歌畀佢之後,佢好快就答應可以合作,而且佢都有參與創作部份旋律,首歌最後的效果比我預期更加好,所以好多謝佢。」

 

希望Sammi盡快公布落實開演唱會的好消息啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓