【新界好去處】新航線9月啟航!馬料水來往吉澳/鴨洲小島

文: Eunice Lam
2018.08.23

吉澳同鴨洲都喺位於新界東北面的小島,居住人數非常少,卻有著香港少有的美麗自然生態。不過兩個小島的交通都非常不方便,想去睇風景都唔容易。最近船公司聲威實業有限公司就開設咗新航線,往返馬料水、吉澳同鴨洲,方便遊客!提提各位保護大自然,離開時記得帶走所有垃圾,一齊保護美好風景!

聲威實業有限公司的新航線由9月2日起逢星期六、日及公眾假期服務,來回票價$90,單程$50。

全日只有一班來回船,早上8:30由馬料水往途經吉澳往鴨洲,中午12:00由鴨洲回程。

總部設於香港仔的聲威實業,除了將會營運往返馬料水、吉澳同鴨洲的航線,亦有開辦由馬料水新碼頭開出往荔枝窩的航線,以下為其船隊的照片。

今年政府於鴨洲設立了鴨洲故事館,展出鴨洲的漁村文化及歷史,逢星期日和公眾假期上午10時至下午4時開放,前往鴨洲的朋友不妨睇睇。

 

資料及相片來源:FB@聲威實業有限公司政府新聞網

活動資訊

  • 地址 馬料水碼頭往吉澳/鴨洲

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓