IKEA宜家家居2019新品晒冷!粉色系/英倫設計家品+全新智能燈飾

文: 劉紀彤
2018.08.24

屋企係令人最放鬆的地方,如果有鍾意的家品裝飾佈置一下,平日返到屋企相信心情都會特別好~IKEA宜家家居的產品一向種類多而且價錢親民,係唔少香港人買傢俱或者家品的首選,最近IKEA就公佈了2019的新品目錄,設計概念專為香港而設,即使居住空間有限都啱用!而除了2019的新品之外,現時IKEA宜家家居更推出減價,同時亦設有期間限定店,店內有影相位,有興趣記得睇睇啦~

 

粉色系設計

北歐風的家品簡約又易配搭,感覺舒適,IKEA宜家家居就於秋天推出一系列粉色系杯碟、布藝品,打造柔和家居風格。

 

粉色系杯碟設計好靚。$99.9/3件套裝

 

北歐風格好流行的蠟燭台。$199.9/3

 

就連澆水壺都可以襯返一套。$99.9

 

梳化(兩座$4290/扶手椅$3290

 

仲有波點等圖案設計的Cushion套。$49.9

 

枱燈放睡房書房都得。$299.9- $349

 

深色經典英倫設計

冬天的產品就以深色為主,加上經典英倫設計,好有冬天同聖誕節氣氛!

 

換上深色傢俱即刻好有冬天氣氛。

扶手椅$1990

 

玻璃門書櫃 $1490

 

智能燈飾

不同的光暗及燈光顏色都會令家居有完全不一樣的感覺,智能燈飾系列有遙控器、感應器等,連接APP就可以隨時較光暗,方便又好用。

 

寵物用品

貓奴狗奴就要睇睇全新的寵物用品系列,不論係出街用的手提袋、寵物玩具同床舖都有~

 

貯物系列

當然不少得最受歡迎的貯物系列啦,太多雜物會令屋企睇落好亂,一個合適的貯物櫃就幫到手啦!

 

托盤架$79.9

 

展示架$349

 

現時IKEA於港島東提貨中心展示了全新產品及布置靈感,另外仲有一個期間限定「打卡位」,有興趣可以去睇睇~

活動資訊

  • 地址 IKEA香港分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓