【觀塘美食】工業區新開台式餐廳 歎軟腍慢煮牛肉麵/滷肉飯/血糯米奶茶

文: TenTen
2018.09.04

又有台式嘢食啦!最近觀塘鴻圖道新開了一間台式餐廳「橋田台灣牛肉麵」,位於觀塘工業區附近。餐廳主打低溫慢煮牛肉麵,在長時間慢煮下的牛肉牛筋軟滑不韌,還有以幾種豬肉精心配搭的滷肉飯,以及台式血糯米奶茶。餐廳目前只做午市,有興趣的話就要留意時間啦!

「橋田台灣牛肉麵」最近在觀塘落腳,老闆曾在大酒店任職,經驗豐富,嘗試以西餐的技巧改良台灣菜。

橋田招牌紅燒牛肉麵($52)(每日限量100碗,賣完就會關門)

橋田牛肉麵以牛肉和牛筋製作,經過24小時低溫慢煮,筋肉非常軟腍入味,完全不會覺得硬。

台南香菇肉燥溏心滷水蛋便當($48)

滷肉飯以三種不同豬肉部位按比例配搭而成,口感豐富,肥瘦平衡,同樣香濃入味。

滷水蛋半熟有流心。

台式雞絲麻醬麵($52)

雞肉以手撕保留口感,加入蔬菜和麻醬,感覺清新適合夏天。

挪威三文魚蟹柳夏威夷汁拌麵($54)

逢甲鹽酥雞(右)($38)、酥炸素鹽酥雞(杏鮑菇)(左)($32)

粉漿有特定配方調製,相當鬆脆,加入香蒜和金不換,蒜味濃郁。

香芋甘栗薯餅($28)

炸甜食,內餡芋味香濃,栗子鬆軟。

招牌血糯米奶茶($22,跟餐$10),以紫糯米、白糯米和紅豆代替珍珠,口感豐富特別,與奶茶也相當夾。飲多了珍珠奶茶的話可以轉血糯米奶茶試試。

冬瓜檸檬茶($22,跟餐$12),以檸檬中和了冬瓜茶的甜膩,適合配濃味的飯麵。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓