同閨蜜一齊keep住年輕!解構植物幹細胞活肌系列

文: Moses
2018.09.13

有好嘢一定要同閨蜜分享!要Keep住年輕,睇落永遠青春~就要用The Body Shop植物幹細胞活肌系列!睇埋以下內容就知究竟植物幹細胞活肌系列點解可以幫大家回復年輕,又適合純素主義者使用啦!

年輕秘密:成份絕對天然!

The Body Shop植物幹細胞活肌系列採用咗革命性植物幹細胞科技,99%天然嘅成份,蘊含種植物幹細胞,其中海茴香幹細胞、雪絨花幹細胞以及海濱刺芹幹細胞,分別有肌膚更生、抗氧保護及緊緻肌膚彈性嘅功效,另外緊緻彈性水楊酸可以緊緻毛孔,以及用上社群貿易巴西棕櫚樹油成份,令其可以柔滑每一吋肌膚。


純素主義:內外在同樣美

知道不少美女,除了外在美,心亦更加美,不但愛護地球,亦愛護動物。植物幹細胞活肌系列所有產品100%適合純素主義者使用,當中嘅成份及製造過程,都不使用任何動物相關製品,亦不涉及動物衍生成份製品、不使用動物毛皮,令大家可以在用護膚品的同時,亦不怕傷害到可愛的動物。


登記即拎植物幹細胞活肌體驗裝!
宜家click入https://bit.ly/2NEr5GQ登記,大家就可以拎到植物幹細胞活肌體驗裝!
植物幹細胞活肌體驗裝包括以下幾樣產品,大家不妨先睇一下佢哋有咩效用:

皇牌-植物幹細胞活肌精華
作為植物幹細胞活肌系列皇牌,蘊含三種植物幹細胞,令肌膚即時回復柔滑,水分充盈、飽滿。肌膚重拾健康光澤及緊緻年輕。而且精華質地呈清爽凝膠狀,肌膚容易吸收,完全不油膩,不少用家都不停回購!

 

植物幹細胞活肌面霜
在使用精華後,再用上同樣蘊含三種植物幹細胞的植物幹細胞活肌面霜,令肌膚幼滑,有效撫平細紋,緊緻毛孔,做到24小時補濕。

 

植物幹細胞活肌去角質啫喱
除咗修護肌膚,淨化肌膚亦同樣重要!植物幹細胞活肌去角質啫喱就可以為肌膚去角質以及溫和帶走雜質,例如老化角質以及污染物等等,每星期用2至3次,大家使用護膚品亦更加吸收!

植物幹細胞活肌系列詳情:https://www.thebodyshop.com/

以上資料由The Body Shop提供。

活動資訊

  • 地址 The Body Shop

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓