【一年一會】立即登記! ARMANI BOX 9.11 載譽回歸

文: Moses
2018.09.13

還記得去年9月 香港首次開幕的 ARMANI BOX,倘大的beauty pop-up store 即時變身全城盛事,好玩經歷令人念念不忘,最新ARMANI BOX同當紅巨猩 Uri終於載!譽!歸!來!今年不但移師尖沙咀海港城,一連兩星期的概念展覽規模比往年更大,內裡好玩點子更多,除了推出期間限定產品及率先試用新產品外,完成指定體驗,更可獲贈限量Uri手挽袋,港生活即刻帶GA迷率先睇!

電影主題初登場

今年 ARMANI BOX同樣以極具代表性的 Armani Red #400 正紅色調上場,每個地方的 ARMANI BOX都有其獨特性,今次香港站就第一次加入電影(Cinematic) 及紅地毯 (Red Carpet) 元素,特別適合素有東方荷李活之稱的香港站!配以場內的彩妝品及展覽品,打造出嶄新又獨特的彩妝藝術空間。

至於上次搶盡鋒頭、由意大利設計師 Marcantonio Raimondi Malerba 打造的紅噹噹的猩猩主角Uri ,今次就會換上金色,猶如化身成電影頒獎禮的小金人,為電影主題出一份力!

勁玩星級體驗

為了配合電影主題,今次ARMANI BOX勁多打咭位都與電影有關,包括Walk of Fame 星光大道電子手印、Screen Test 電影試鏡等好玩景點,比起一般beauty pop-up store有心思得多。

作為彩妝品牌當然不少得美妝體驗,今次 ARMANI BOX就有齊最新推出的雪紡水光氣墊精華粉底及絲滑啞亮唇膏可以大試特試。

限定禮品及產品

一年一度的ARMANI BOX最吸引莫過於多款限定禮品及產品,即日至9月16日期間,完成指定體驗後,更可獲贈期間限定紀念禮品一份 (包括化妝袋,輕紗裸粉修護唇膏試用裝及限量貼紙),限量Uri 手挽袋禮品只限 9 月 12 至 16 日期間,身為 ARMANI fans 的你絕不能錯過!

同場亦有獨家限量版產品發售,包括星星版磁魅啞豔唇釉,即場買雪紡水光氣墊精華粉底或絲光輕透氣墊精華粉底,更可以大玩個人化刻名服務^,夠哂特別!

立即登記體驗型格紅盒子的醉人魅力:https://bit.ly/2N2U1uJ

 

ARMANI BOX BEAUTY POP-UP STORE

地址:尖沙咀海港城 HARBOUR CITY

開放時間:海運大廈露天廣場:即日至9月14日

海運大廈入口大堂﹕即日至9月17日

港威商場大堂II及走廊﹕即日至9月25日

^即場購買ARMANI氣墊粉底,可以現場免費尊享刻名服務,每人可享服務一次,每次限刻兩個氣墊粉底

如預約當天因八號或以上颱風警告或黑色暴雨警告生效,而導致活動需要取消,可於9月17日至25日期間親臨尖沙咀海港城港威商場大堂II體驗及換領限量紀念品一份,出席時請向工作人員出示您的專屬連結

資料提供︰Armani Beauty

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓