【當閨密之旅遇上M Come?安睡褲輕鬆攪定所有煩惱】

文: Moses
2018.09.14

女仔每個月總有幾日唔方便,坐立不安。遇著流量多嘅日子去旅行或工幹要坐長途機、又或是與閨密來個sleep over party ,情況更特別尷尬,真係隨時「出事」!最近Whisper出咗最新夜用安睡褲,超舒服易著,仲有唔少細心位,完全拯救番成個假期,即刻同大家一次解構!

尷尬事TOP 3!  瞓得特別差

相信不少Sis 都會喺流量大嘅日子瞓得特別差,怕整污糟被舖,所以瞓得小心奕奕,成晚更係一轉身一驚心!甚至要半夜起身換M巾,一晚下來都無得好瞓!更慘係旅行同閨蜜同床共枕,每次起身怕嘈醒對方,如果第二日整污糟床單,真係好尷尬!

尷尬事TOP 2!  鋪毛巾防漏?

有些女生怕整污糟床鋪,選擇鋪毛巾防漏,以為覆蓋範圍大啲就可以防止尷尬事,但其實一樣會移位、滲漏,最後又要洗多條毛巾,事倍功半!

尷尬事TOP 1!  起身洗床單

即使你幾小心奕奕,又做多重「防護」,慘事最終十居其九都會發生——起身後發現床單、被舖已沾染血腥,似足兇案現場(苦笑~),場面尷尬不特止,又要換過哂床單,洗一大輪先出得門口,攪到返工、返學遲大到,又或者咩都唔理出門口,結果床單全部污糟真係有苦自己知!

一招K.O.  !安睡褲解決M COME所有煩惱事! 

Q:咩係安睡褲?

Whisper Pure Skin 安睡褲,最大賣點就係其全新褲型M巾設計,M巾加內褲無敵二合一組合,外型感覺似紙尿褲,不過用料真係完全唔同!!超舒服易著,仲有唔少細心位!

Q: 會唔會好焗?

唔會!當初閨密們就非常抗拒,怕褲型M巾會好侷身,但其實Whisper Pure Skin 安睡褲的透氣度充滿驚喜,超薄5MM透氣表層非常透氣,加上材質柔軟,著得好舒適服,彈力又貼身, 輕鬆一穿就不用再重疊著底褲,感覺就似普通底褲一樣的褲型M巾!

Q:平時已經使用夜用特長衛生巾,點解仲要揀安睡褲? 

使用夜用衛生巾,有時稍為「反瞓」啲都會移位,以至血跡四濺!而安睡褲可以做到360度全安心防漏保護,輕鬆解決夜晚側漏及後漏困擾,就算點「反瞓」都無問題啦!

而且,安睡褲超貼身cutting,可以包晒成個臀部,真係點瞓都無問題!

Q: 安睡褲著錯前後?

閨密當中有好幾個就有試用過其他品牌的褲型M巾,當中原來有不少瘀事,例如無辦法分辨前後,又或是穿脫時易整污糟,Whisper Pure Skin 安睡褲的設計就很貼心、聰明,除了安睡褲正面有貼心標誌,提示唔怕著反。

Q︰更換安睡褲好麻煩?

唔會!安睡褲兩邊都有易撕口,只要除低時撕開易撕口,就可以輕鬆從襠部抽走了,方便又唔怕整污糟,絕對是女生每月必備的好拍擋無誤!有咗佢真係可以做到一覺瞓天光嘅安睡小樹熊!

想試一下Whisper Pure Skin 安睡褲的神奇安睡魔法914日至 927於各大個人護理專門店超市HKTVmall即可半價https://bit.ly/2wGSmRu 買到全新Whisper Pure Skin 安睡褲 ($20現金券)認住可愛樹熊包裝同閨密手搶貨喇

資料來源︰WHISPER

活動資訊

  • 地址 各大個人護理專門店、超市、HKTVmall

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓